Oxalis přichází se službou Klikni a vyzvedni

pátek, 25. září 2020, 17:15 Aktuality, Retail MediaGuru

Síť prodejen Oxalis, jež se specializuje na prodej čaje a kávy, přichází se službou Klikni a vyzvedni.

Zdroj: Oxalis

Zdroj: Oxalis

V září spustila síť Oxalis, specializující se na prodej čaje a kávy, novou bezplatnou službu Klikni a vyzvedni, jež kombinuje online nákup a vyzvednutí zboží na prodejně. Dostupná je přes odkaz v e-shopu nebo přímo na adrese oxalisprodejny.cz. 

Služba není závislá na závozu zboží z centrálního skladu a vyškolený personál prodejny by měl online objednávku připravit k vyzvednutí na prodejně do 90 minut. Zapojeno je do ní celkem 44 z 59 značkových prodejen Oxalis čaj & káva v České republice. 

Zákazník si při nákupu nejdříve zvolí prodejnu, na které si chce zboží vyzvednout, poté si vybere z aktuální nabídky prodejny položky k nákupu, požadovanou hmotnost čaje nebo kávy, u kávy pak i způsob namletí zrn. K mletí kávy přistupuje Oxalis až po obdržení objednávky. Nákup je možný i bez registrace, zákazník vyplní pouze jméno a příjmení a e-mailovou adresu. Zboží lze zaplatit pouze kartou online. Tento způsob byl zvolen především z důvodu rychlosti při předání nákupu. 

Zákazník je o zpracování objednávky průběžně informován e-maily. Při vyzvednutí pak může u prodejny jen zazvonit na zvonek Klikni a vyzvedni, následně mu po identifikaci předá personál tašku s nákupem. Objednávka bude na prodejně rezervována 48 hodin. 

Služba Klikni a vyzvedni je již zavedena například u nábytkářských řetězců, jako je Ikea nebo Kika. U řetězců nabízející potraviny jej využívá od letošního roku například Sklizeno nebo COOP.  

-stk-