Farmaceutická společnost Pfizer v nové kampani upozorňuje na možnost nákazy klíšťovou encefalitidou i na podzim. Vybízí proto k očkování.
I nadále se komunikace spojuje s postavou klíštěte v nadživotní velikosti, s níž pracuje již dva roky. Tentokrát je však děj reklamního spotu umístěn do městského parku, čímž připomíná, že klíšťata se nevyskytují jen v lesích či na loukách.
Natáčení reklamy probíhalo v průběhu dvou dnů v červnu tohoto roku. Hlavními postavami jsou nově čtyři klíšťata symbolizující rodinu. „To, že se nám klíšťata od posledního televizního spotu rozrostla z jednoho na čtyři, odráží reálný stav – klíšťat u nás bohužel stále přibývá,“ vysvětluje záměr Michaela Škopková z agentury Focus, jež je pod kreativou kampaně podepsána.
Dramatické situace, kdy se klíšťata snaží „zaútočit“ na lidi, jsou podbarveny vesele vyznívající hudbou. K zesílení vizuálního dojmu je využito techniky slow motion. Cílem je, aby reklama neevokovala ze spojení lidí a klíšťat strach. „Z natočených videí jsme připravili různé reklamní formáty pro online i offline reklamu,” dodává Michaela Škopková.
-stk-