Začíná další kampaň k prevenci tzv. sekundárních nehod

pátek, 11. září 2020, 15:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Linku pomoci řidičům komunikují influenceři a rozesílka do bezmála 2 milionů domácností.

Zdroj: Česká kancelář pojistitelů

Zdroj: Česká kancelář pojistitelů

Česká kancelář pojistitelů společně se svými partnery BESIP a Policií ČR představila druhou vlnu bezpečnostní kampaně „Vědět znamená přežít“, jejímž cílem je zvýšit povědomí o zbytečných, tzv. sekundárních nehodách.

První vlna kampaně proběhla v květnu loňského roku. Nyní přichází její pokračování, jehož cílem je ještě více zvýšit povědomí o sekundárních nehodách, informovat o lince pomoci řidičům 1224 a oslovit také mladé řidiče.

 „Na silnicích stále zbytečně umírají lidé, kteří nevědí, jak se chovat po nehodě. Proto pokračujeme v kampani, ve které připomínáme všem řidičům čtyři základní kroky, které je potřeba dodržet, abychom předešli zbytečným nehodám,“ řekl Jan Matoušek, výkonný ředitel České kanceláře pojistitelů. „Vloni jsme připravili Kartu řidiče s přehledným a jednoduchým návodem, kterou by měl mít každý ve svém vozidle. Máme na ni velice pozitivní ohlasy. Z průzkumu nám vychází, že téměř 70 % řidičů považuje Kartu řidiče za velmi přínosnou,“ dodal. „Proto ji budeme rozesílat přímo do 1 800 000 domácností v Česku. Po 200 kusech dostane také každá autoškola v republice, distribuovat ji budou elektronicky i pojišťovny a STK.“

Zmíněnou Kartu řidiče dostane do schránek téměř dva miliony domácností. Po 200 kusech ji dostane také každá autoškola v republice, distribuovat ji budou elektronicky i pojišťovny a STK.

Kampaň bude dále probíhat v televizi a na internetu. Spot bude nasazen na stanicích skupin Prima, Barrandov, České televize, Atmedia a Óčko, k vidění bude i na internetu. Do komunikace jsou navíc zapojeny i známé osobnosti, jako je například herečka Veronika Arichteva, herečka a zpěvačka Berenika Kohoutová nebo moderátor pořadu Garáž Jakub Rejlek, s jejichž pomocí chce kampaň oslovit i mladé řidiče. Ty na svých sociálních sítích informovali o balíčku určeném pro přežití v podmínkách silničního provozu, obsahující nejen kartu řidiče s pokyny, jak postupovat v případě nehody, ale i reflexní vestu a výstražný trojúhelník.

Kampaň vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou McCann Prague. PR a komunikaci zajišťuje agentura Hero and Outlaw.

-stk-