Art Directors Club (ADC) startuje další ze série kampaní v rámci projektu ADC Unit, v němž si každý měsíc může jeden z členů realizovat kreativu se sociálně-kulturním přesahem. V říjnu se věnují agentury WMC Grey a Gen klimatickým změnám.
Kampaň se sdělením „Pálí nás klima“ upozorňuje na ožehavé téma, jímž se do podrobna zaobírá klimatický speciál Planeta v nouzi serveru Aktuálně.cz. Ten byl vytvořen garantovanými odborníky a na základě podložených faktů, si zde může každý utvořit jednoznačný názor.
Tématu klimatických změn se ADC bude věnovat ve dvou komunikačních vlnách. První nápady dodala agentura WMC Grey pod kreativním vedením Davida Sudy. Kampaň bude k vidění na CLV a BB plochách, v tisku a v online kanálech v průběhu celého října. V listopadu pak naváže kreativu z univerzitní agentury Gen, kterou má na starosti Richard Stiebitz.
„Klimatické změny nejsou téma, kterým by se měla zabývat až další generace. Je to aktuální problém, který se děje právě teď. Klima je věc, která pálí už každého z nás a jsem rád, že na to můžeme upozornit,“ dodává David Suda, kreativní ředitel WMC Grey a předseda ADC Czech Republic.
Do projektu je partnersky zapojená společnost JCDecaux, která poskytla zdarma billboardové a CLV plochy a také fotobanka Shutterstock.
-stk-