Mattoni 1873 má vlastní e-shop s rozvozem po ČR

čtvrtek, 15. října 2020, 07:35 Aktuality, Marketing, Retail MediaGuru

Výrobce Mattoni, Aquily či Magnesie rozjel vlastní e-shop. Dopravu nabízí ve vybraných městech po celé republice.

Zdroj: Mattoni 1873

Zdroj: Mattoni 1873

Společnost Mattoni 1873, do jejíhož portfolia spadají značky jako Mattoni, Aquila, Magnesia, Poděbradka, Dobrá voda, Pepsi, Mirinda či chipsy Lay’s, spustila vlastní e-shop. Zpočátku doručovala objednávky jen po Praze, nyní s rozvozem expanduje i do krajských měst. Do konce října láká na dopravu zdarma. 

Vytvořením digitálního prodejního kanálu vychází Mattoni 1873 vstříc zákazníkům v době karanténních opatření. Realizace se nastartovala rychle a během tří měsíců vznikla nová platforma pro přímý online prodej. Předtím si firma vyzkoušela také mobilní prodej nápojů

„Nový e-shop je určen všem, kteří si potřebují zajistit nápoje rychle, snadno a s doručením až ke dveřím. Disponujeme širokým portfoliem nealkoholických nápojů včetně oblíbených snacků, takže si vybere opravdu každý a do konce října mu zboží doručíme zdarma,“ popisuje zacílení e-shopu Ondřej Postránský, ředitel strategického marketingu Mattoni 1873.

Minimální objednávka na e-shopu jsou tři balení, kurýři jsou schopni produkty doručit i do druhého pracovního dne. Do konce října je možné využít dopravu zdarma. Standardně platí zákazník za menší nákup 49 Kč, doručení zdarma získá při objednávce nad 799 korun. Kurýři používají  jednorázové roušky a rukavice, mezi každým závozem se vozy dezinfikují. 

Kromě produktů připravuje Mattoni 1873 dárkové předměty, soutěže a speciální produktové kampaně s možností výher. Nyní například běží kampaň Pepsi Retro.

-stk-