Milko startuje Hustou výzvu, tentokrát na posílení imunity

neděle, 4. října 2020, 09:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Mlékárenská značka Milko zahajuje v pořadí již šestou Hustou výzvu. Podpoří ji historicky nejsilnější mediální kampaň společnosti.

Zdroj: HustaVyzva.cz

Zdroj: HustaVyzva.cz

Začátkem října startuje v pořadí šestá Hustá výzva značky Milko na podporu produktu Řecký jogurt. Jejím prostřednictvím chce motivovat a vyzvat Čechy k posilování své imunity. Od 1. října ji doprovází historicky nejsilnější mediální kampaň společnosti Polabské mlékárny. 

Šestá Hustá výzva chce oproti předchozím ročníkům otevřít širší téma, a to posílení imunity, které zastřešuje a rozšiřuje předešlé aktivity. „Chceme, aby každá naše Hustá výzva s Milko Řeckým jogurtem byla něčím jiná, aby motivovala a byla pro veřejnost přínosná. V té aktuální jsme se proto zaměřili na imunitu a na to, jak ji posílit přirozeným pohybem, vyváženým jídelníčkem a také, jak k lepší imunitě mohou díky svému složení přispívat jogurty Milko. Chybět pak nebudou ani další tipy spojené se zdravým životním stylem,“ uvádí Zdeněk Vybíral, manažer obchodu a marketingu společnosti Polabské mlékárny.

Plán Husté výzvy je na 21 dní, dostupný bude na webu www.hustavyzva.cz, kde se každý den objeví tipy na jednoduché cviky a jídelníček s recepty včetně tzv. imunotipu, ve kterém budou vypíchnuty benefity daných surovin a jejich význam pro imunitní systém. Plán cviků a jídelníček sestavil fitness trenér a výživový poradce David Huf.

Kampaň poběží v televizi, rádiu, tisku, outdooru, na internetu a sociálních médiích. Její tváří je i nadále Barbora Mottlová, jež bude podle Husté výzvy cvičit, vařit a komunikovat s uživateli na sociálních sítích. 

Autorem kreativy je agentura Comtech_Can, na mediálním nákupu se podílí agentura Knowlimits.

-stk-