Společnost Philips Sonicare přichází s novou kampaní na dětský sonický zubní kartáček Philips Sonicare for Kids. Jedná se o první kampaň na tento produkt, která byla připravena čistě lokálně. „Všechny předchozí kampaně jsme přebírali z centrály, letos jsme se ale rozhodli jít vlastní cestou,“ popisuje Jana Klinková, marketingová manažerka značky Philips Sonicare.
V kampani se objeví šestiletá Beátka, desetiletý Nico a sedmiletá Kristýnka, dcera influencerky Janiny (Lovefashionjanina), kteří absolvovali instruktáž od dentální hygienistky Jany Křepelkové a následně rozjeli vlastní show, ve které popisují své zážitky s kartáčkem. Kampaň cílí na rodiče dětí ve věkové skupině 3 až 12 let.
Kreativní i produkční část kampaně zajistila obsahová agentura Follow Bubble, se kterou Philips dlouhodobě spolupracuje. Kampaň běží od 20. září do konce října na YouTube, HbbTV a v podobě display kampaně, a také na sociálních médiích, kde bude nasazena v různých obměnách až do konce roku.
-zue-