Tatra chce posílit image, zachycuje migraci krav

úterý, 20. října 2020, 07:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Nová reklamní kampaň mlékárenské značky Tatra se zaměřuje na pohyb českých stračen směrem na Vysočinu.

Klíčový vizuál k nové kampani mlékárenské značky Tatra, zdroj: VCCP

Klíčový vizuál k nové kampani mlékárenské značky Tatra, zdroj: VCCP

Mlékárna Hlinsko připravila novou kampaň na podporu své značky Tatra. Ukazuje v ní kraj Vysočinu, kde se pasou české stračeny, jejichž mléko značka používá. Spot zachycuje migraci do kraje zaslíbeného, k níž krávy využívají všech možných prostředků. 

Kampaň poběží od 19. října v televizi, následně i v tisku a místě prodeje. 

Kreativa kampaně je dílem agentury VCCP. Produkci zajistila společnost Videolabel. Režie spotů je Petr Němeček. 

-stk-