Dr.Max hlásí čtyři miliony členů věrnostního programu

pátek, 13. listopadu 2020, 16:40 Aktuality, Marketing MediaGuru

Lékárenská síť Dr.Max má ve svém věrnostním programu čtyři miliony registrovaných členů.

Zdroj. Dr.Max

Zdroj. Dr.Max

Lékárna Dr. Max má ve svém věrnostním systému již čtyři miliony členů. Ten čtyřmiliontý se zaregistroval začátkem listopadu v uničovské pobočce lékárenské sítě.

Věrnostní program Karta výhod Dr.Max prošel zásadní změnou v roce 2015, kdy došlo ke kompletní přeregistraci klientů. O tři roky později nabídl své výhody všem skupinám pacientů bez ohledu na věk, přinesl i zpřehlednění výhod. V současnosti nabízí finanční benefity, jako je možnost využít letákové akce, uplatnit slevy z doplatku na recept či individuální slevové kupóny rozesílané členům v sadách několikrát ročně. Součástí nabídky jsou i nefinanční výhody v podobě online poradenství, vzdělávacích brožur či služeb v rámci mobilní aplikace, kde je k dispozici osobní asistent při užívání léků, upozorňující na frekvenci a dávkování či přehled vyzvednutých léků. 

Od letošního roku lze mít věrnostní kartu jen v mobilním telefonu, doposud bylo možné vstoupit do programu pouze za vydání plastové karty. Členství si lze založit také bez nutnosti fyzické registraci,  a to na stránkách https://kartavyhod.drmax.cz/.

V rámci věrnostního systému fungují i speciální kluby Dr.Max Baby, Dr.Max Dia, Dr.Max Beauty či Dr.Max Vet orientované na  zájmy specifických klientských skupin (matka a péče o dítě, diabetes, zdraví a krása či péče o domácí zvířata). Diabetikům například zůstává po celou dobu existence věrnostního programu zachován princip prodeje inzulínů bez doplatku. 

Fungování lékárenské sítě Dr.Max ovlivnila letos pandemie koronaviru. V únoru zaznamenala velký nápor a vykoupení některých léků, zejména s obsahem paracetamolu. Následně však lidé na jaře omezili své návštěvy lékařů, čímž se snížily preskripce léků, a tím i prodeje. Dr.Max přitom 80 % svých tržeb generuje z léků na předpis. Pokles rovněž nastal z důsledku uzavření obchodních center, kde se nachází nemálo poboček Dr.Max. Návrat k normálu nastal až v letních měsících. Nyní takové výkyvy zaznamenávány nejsou. 

V online prostředí zájem o lékárenskou nabídku při první vlně pandemie naopak rostl – v únoru zaznamenal e-shop Dr.Max až 100% nárůst, v létě kolem 40 %.  Pandemie přivedla k online nákupům nové zákazníky, a to i z řad seniorů, až dvojnásobně narostl počet nakupovaných položek.

Výkyvy v provozu neměly na zájem o členství v klientském programu vliv, týdenní přírůstky členů byly rovnoměrné, na podzim akcelerovaly. Program, jenž byl primárně rozvinutý v České republice, se implementuje nyní i v jiných zemích, kde značka Dr.Max působí. Letos poprvé jej podpořila i speciální videokampaň v televizi a na sociálních sítích.

-stk-