Kampaň Zase spolu ukazuje roli kadeřníka v životě umělců

neděle, 29. listopadu 2020, 15:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Cílem kampaně Zase spolu bylo poukázat, že i kadeřníci jsou umělci, kteří v současnosti nemohou tvořit.

Z kampaně Zase spolu, zdroj: Extroverts

Z kampaně Zase spolu, zdroj: Extroverts

Kampaň Zase spolu, jež vznikla za podpory Divize profesionálních produktů L'Oréal, Asociace zaměstnavatelů v kadeřnickém a beauty oboru a Centra podpory kadeřníků, poukazuje na roli kadeřníků v životě umělců. Spojuje kadeřníky různých značek do jednoho videa s cílem podtrhnout důležitost tohoto řemesla. 

Do kampaně se zapojili například Petra Měchurová, Martin Tyl, Misha Čadková, Mirka Myšička a Barbora H. Bezdíčková, kteří přišli do studia si popovídat o tom, jak se těší na otevření svých salónů. Čekalo na ně překvapení v podobě video vzkazů jejich zákazníků z řad umělců,  herců, moderátorů či modelek. 

„Musím přiznat, že jsme trošku riskovali. Natáčet video tohoto druhu s reálnými lidmi, ne-herci a navíc bez toho, abychom velké části z nich řekli, o co půjde a jaký je náš cíl, je docela riskantní. Pro nás to ale byla jediná možná cesta, aby video fungovalo. Navíc jsme většinu umělců – s ohledem na omezení – natáčeli u nich doma. Vše probíhalo v souladu s nařízením vlády a o to těžší byla realizace v tak krátkém čase. O to větší radost ale z výsledku máme,“ přiblížila přípravy kreativní ředitelka a majitelka agentury Extroverts Lenka Halásová, která stojí za kreativou kampaně a video spolu s Václavem Píšou režírovala. Kamery se ujal Lubomír Krupka.

Cílem kampaně nebylo poukazovat jen na to, že je salon bezpečným místem, ale i zdůraznit uměleckou stránku kadeřnické profese. „Pro nás bylo důležité poukázat na kadeřníky jako umělce a profesionály, které bez rozdílu spojuje vášeň k profesi a nenahraditelný vztah s jejich klienty,“ řekla za společnost L'Oréal Petra Hudská Vadaszová.

-stk-