Drogistický řetězec Rossmann chce v příštím roce spustit svůj e-shop. Uvedla to na online konferenci POPAI Day komunikační manažerka společnosti Olga Stanley. „Pandemie naše přípravy na spuštění e-shopu urychlila. Věříme, že k tomu dojde co nejdříve,“ dodala s tím, že i tak bude zákaznický zážitek stěžejní v kamenných prodejnách.
Svým vstupem do e-commerce se Rossmann v online prostředí přidá ke své konkurenci řetězci Dm drogerie markt, který na internetu začal působit před dvěma lety. Loni ho spustila také Teta drogerie. Výrazným hráčem je v současnosti také Notino, který prodává jak kosmetiku, tak nově i drogerii. Drogistický sortiment nabízí i Alza, Košík nebo Rohlík. Online prodej umožňují také multilevel kosmetické firmy, jako je Avon či Oriflame.
Rossmann působí na českém trhu od roku 1994. Na konci roku bude mít téměř 150 prodejen. Původně německá firma byla založena v roce 1972 Dirkem Roßmanem a působí v osmi zemích, kde má více než 4000 poboček.
-stk-