Telly spustila vánoční kampaň i vlastní e-shop

čtvrtek, 19. listopadu 2020, 07:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

V letošní vánoční kampani vybízí Telly k lenošení. Zároveň otevřela vlastní e-shop.

Zdroj: Telly

Zdroj: Telly

S heslem „Lenošením ku zdraví!“ odstartovala Telly svou vánoční kampaň. Zároveň spustila vlastní e-shop, v němž nabízí praktické dárky k televizní zábavě, mimo jiné oblečení, hrnek na kávu či speciální pixel brýle. 

Vybízíme lidi, že si mohou dopřát lenošení u televize bez výčitek, pomoci tím sobě, i svým blízkým, a ještě přispět ke zlepšení situace v celé zemi,“ vysvětluje hlavní myšlenku kampaně „Dobře naladěné Vánoce“ Jan Schöppel, marketingový manažer Telly. 

Vánoční kampaní chce Telly oslovit nové zákazníky, které láká na tři měsíce s rozšířenou nabídkou více než 120 programů bez dalších příplatků, a to při objednání jakéhokoliv programového balíčku. K objednávce získají zákazníci zároveň dárek, obsahující smaltovaný, ručně vyráběný retro plecháček, kulich a červené ponožky. Nabídka přitom platí pro internetovou i satelitní Telly.

Spolu s kampaní spouští Telly také vlastní e-shop.Nakoupit v něm může vánoční dárky úplně každý,“ doplňuje Jan Schöppel.

Kampaň poběží až do konce roku na internetu a sociálních sítích.  Strategický koncept, grafiku i produkci kampaně zajišťuje agentura Grizzlink.

-stk-