Značka Vasky jde do televize, plánuje prodejnu v centru Prahy

úterý, 3. listopadu 2020, 07:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Česká obuvnická značka Vasky poprvé vstoupila s kampaní do televize. V plánu má také otevření nové prodejny Na Příkopě v Praze.

Zdroj: Vasky

Zdroj: Vasky

Obuvnická značka Vasky se rozhodla na podzim poprvé ve své historii investovat do televizní kampaně. V plánu má rovněž otevření nové prodejny v ulici Na Příkopě v Praze, které se ale kvůli stále přetrvávajícímu nouzovému stavu zatím odkládá.

Televizní kampaň běží od 24. října na stanici Nova, doplňuje ji komunikace na internetu. „Televizní reklama pro nás byla další metou, na kterou jsme letos chtěli dosáhnout. Doposud jsme používali primárně online marketingové kanály, u kterých není vstupní investice tak vysoká. Poprvé jsme se o reklamě začali bavit letos na jaře, kdy se inzertní prostor výrazně uvolnil a ceny za vysílání šly dolů,“ popisuje marketingový ředitel značky Jan Kočenda. 

Cílem kampaně je především podpořit povědomí o značce, a to zejména u lidí, na které online reklama nedosáhne. „Zároveň televizní reklamu bereme jako novou zkušenost, která celý tým posunula zase o kus dál. Celou produkci jsme si zaštítili sami,“ dodává Jan Kočenda. 

Příprava televizní kampaně zabrala tři měsíce, od konceptu po samotnou produkci a natáčení. Režie se ujal Patrik Soldán, který pro Vasky dlouhodobě zajišťuje fotografie i videa. 

Kromě televizní kampaně spustila značka také nový web s 3D konfigurátorem. Na vývoji spolupracovala s IT firmou Mangoweb, společností ABRA, vývojáři 3D konfigurátoru Precismo a designéry z firmy Qusion. Nový web má být přehlednější, rychlejší a umožnit zavádění inovací i expanzi na zahraniční trhy.

Pro zákazníky bude zřejmě nejzajímavější 3D konfigurátor, pomocí kterého si mohou navrhnout vlastní botu. Tu si mohou otáčet do všech úhlů. Přiznám se, že nás věrohodnost návrhu velmi příjemně překvapila,” říká Kočenda. V rámci 3D konfigurátoru si mohou zájemci vybrat podešev, tkaničky, hlavní i zadní část boty i barevnost či lesklost/matnost.

Nová prodejna se přesune do centra Prahy

Značka Vasky chce rovněž pozměnit své retailové zastoupení. Kapacita stávající pražské prodejny v Krakovské ulici, kterou doposud sdílela se značkou Bagind, již přestávala stačit, a tak se rozhodla ji opustit a otevřít si vlastní pobočku v ulici Na Příkopě. Nicméně kvůli vládním opatřením v souvislosti s právě probíhající pandemií se otevření prozatím odkládá.

Nové tenisky vznikly ve spolupráci se Samsungem

V neposlední řadě značka také představila nové tenisky Teny Mint, které vznikly u příležitosti představení nového chytrého telefonu Samsung Galaxy S20 FE. „Když nás Samsung poprvé oslovil, kladli jsme si otázku, jak moc jde spojení Vasek a Samsungu dohromady. Na první pohled jsou to dvě společnosti, které mají odlišné postupy a filozofii. Vasky se drží tradičního obuvnictví a Samsung vyvíjí cutting edge technologie. Přestože jdeme každý svou cestou, cíl máme velmi podobný. Vasky i Samsung se snaží jít naproti zákazníkům a naplnit tak jejich přání a představy,” přibližuje spolupráci Jan Kočenda.

Nové tenisky Teny Mint byly vyrobeny u příležitosti nového chytrého telefonu Samsung Galaxy S20 FE, zdroj: Vasky.

Nové tenisky Teny Mint byly vyrobeny u příležitosti nového chytrého telefonu Samsung Galaxy S20 FE, zdroj: Vasky.

-stk-