AdParáda: TOP deset listopadových kampaní
Přinášíme shortlist deseti nejlepších kampaní za listopad, který sestavila reklamní hitparáda ADC.
Ve spolupráci s Art Directors Club (ADC) zveřejňujeme desítku nejlepších kampaní, které v tuzemsku vznikly v průběhu listopadu. Která z nich vyhrála, si můžete poslechnout v nejnovější AdParádě, v podcastu ADC Kitchen, jenž je k dispozici na platformách Soundcloud, Spotify a Apple. Nápovědou, kdo zvítězil, může být host, kterým byl tentokrát Petr Vlasák z agentury Comtech Can.
Albert: „Ať sněží pravé Vánoce“ – VCCP
Již potřetí se Albert ve vánoční kampani spojuje s postavou Darebáčka, jenž se snaží pečením dělat radost lidem kolem sebe. Tentokrát se rozhodne nachystat své mladší sestře bílé Vánoce. Kreativu vytvořila VCCP. Spot režírovala Jasmína Blaževič s produkcí Bistro Films. Hudebně ho doprovází známá skladba White Christmas od Deana Martina.
Český červený kříž: „Ruce“ – Comtech Can
Český červený kříž ve své kampani Ruce připomíná, že darování krve je i v současné době covidu důležité. V minutovém spotu jsou zobrazeny lidské ruce v mezních situacích. Kreativní koncept pochází od agentury Comtech Can, realizovala ji produkční společnost Bistro Films v režii Marka Partyše.
T-Mobile: „Jsou svátky“ – Saatchi & Saatchi
T-Mobile ve své letošní vánoční kampani z dílny Saatchi & Saatchi dramatizuje možné sváteční katastrofy spojené s kaprem, stromečkem či štědrovečerní večeří. Hudební doprovod tvoří píseň Karla Gotta „Jsou svátky“. Za realizací stojí produkce Bistro Films a za režií Marek Partyš.
Eko-Kom: „Lidi se nemačkají rádi, ale odpad to miluje!“ – Espresso
V rámci projektu Třiďte hlavou uvedla organizace Eko-Kom novou kampaň, v níž se zaměřuje na to, že je potřeba odpad před vhozením do kontejneru pořádně zmačkat. Pod kampaní je podepsán autorský tým Eda Kauba a Vilém Kabzan, produkci zajistila společnost Espresoo/AZN kru. Režie se ujala dvojice Novak+Nguyen.
Ikea: „Za bezpečný domov“ – Triad Advertising
Ikea se rozhodla věnovat se v následujících letech ve své komunikaci tématu domácího násilí. Její vizí je vytvářet lepší každodenní život pro mnoho lidí, a proto chce iniciovat veřejnou debatu a zvýšit povědomí o domácím násilí a zároveň snížit míru jeho přijatelnosti ve společnosti. Na kreativě spolupracovala agentura Triad Advertising. Produkci zajistilo Bistro Films, režii Marek Partyš.
Lidl: „Nejlepší dárek jsou společné Vánoce“
Lidl ve své letošní vánoční kampani sází na ústřední písni Půlnoční od Václava Neckáře a skupiny Umakart. Jejím poselství je, že v aktuální době je nejdůležitější být spolu. O tvůrcích řetězec neposkytuje podrobné informace, na dotaz pouze sdělil, že „vánoční kampaň pochází z dílny české agentury“.
Lego: „Rebuild the World“ – Ogilvy
Lego vytvořilo lokální vánoční kampaň pro sociální sítě, kde lehce mění tradiční pohádky. V souladu s mezinárodní nadlinkovou kampaní „Rebuild the World“ cílí na rozvoj fantazie a inspiruje ke společnému hraní rodičů s dětmi. Pod kampaní je podepsána agentura Ogilvy, produkci zabezpečilo Studio Buvol.
Footshop: nová vizuální identita – Studio Najbrt
Prodejce streetwearové módy Footshop se spojil s grafickým Studiem Najbrt, aby společně představili novou vizuální identitu. Přesněji řečeno směsici nových log, které mají lépe zdůrazňovat prémiovost značky a podněcovat její zdravou drzost, jež se prolíná napříč „footshopáckou” nabídkou.
Pilsner Urquell: „Ty pravé Vánoce jsou, když jsme spolu“ – VMLY&R
Pilsner Urquell chce ve své vánoční kampani spotřebitelům připomenout tradiční hodnoty. Apeluje na lidi, aby se ve svátečních dnech věnovali svým blízkým. Pod kreativou je podepsána VMLY&R, digitální část měla na starosti Triad Advertising.
O finalistech rozhodovali členové ADC:
- Dejan Štajnberger (VCCP)
- Richard Kolbe (Publicis Groupe)
- Ivan Soukup (freelance)
- Honza Marcinek
- Rade Šaptovič (VCCP)
- Hana Mara (freelance)
- Martina Tóthová (freelance)
- Miky Karas (Madmonq)
- David Suda (WMC Grey)
- Petr Voborský (freelance)
- Pavel W. Přibyl (Wilhelm Kinga)
- Petr Vlasák (Comtech Can)
Výsledky listopadové AdParády si můžete poslechnout v podcastu ADC Kitchen.
K dispozici na platformách Soundcloud, Spotify a Apple.
-stk-