Obchodní řetězec Albert letos vůbec poprvé veřejně spouští vlastní zaměstnaneckou kampaň. S mottem „Ať sněží ,díky’ kolegům za kouzla nejen na Vánoce“ chce vyzdvihnout nepostradatelnost všech svých lidí a děkuje jim za to, jak obětavě se vyrovnávají s výzvami letošního roku.
Motivem kampaně je proto poděkování těm, kteří díky své energii a nasazení umožní, aby si lidé užili krásné Vánoce. „Zaměstnanecká komunikační platforma je založená na trvalých hodnotách společnosti a kromě toho, že posiluje značku interně, je také plně v souladu s komunikací značky navenek vůči zákazníkům." říká Henri de la Barre, Planning Director agentury VCCP, jež je pod kampaní podepsána.
Kampaň, jež odstartovala 30. listopadu, bude k vidění v televizi, tisku, outdooru, na internetu a také v místě prodeje. Objeví se i v interních kanálech řetězce.
Režie se stejně jako aktuální vánoční kampaně Albertu ujala Jasmina Blažević. O produkci se postaralo Bistro Films. Hudební podkres tvoří skladba „White Christmas“ od Irvinga Berlina a Deana Martina.
-stk-