Český módní portál Bibloo, který se před rokem v rámci fúze majetkově spojil s brandem UrbanStore a provozuje lokalizované e-shopy v celkem 10 evropských zemích, má nové vedení. Z pozice CEO jej nově řídí Martina Kudláčková.
„Do vedení skupiny se nám podařilo přivést výraznou posilu v osobě Martiny Kudláčkové, která přichází po 13 letech strávených ve Sportisimu, kde byla z pozice ředitelky nákupu zodpovědná za produktovou strategii. Martina nastoupila na pozici CEO a ve vedení ji doplnil David Štěpánek na pozici provozního ředitele. Hlavními cíli nového vedení je kontinuální rozšiřování produktové nabídky ve fashion a sportswear segmentech,“ uvádí k aktuálním novinkám v obsazení managementu spolumajitel a akcionář Bibloo / UrbanStore Petr Liesner.
I přes turbulentní vývoj během roku obrat skupina realizuje meziroční růst na úrovni 42 % a objemem přijatým tržeb bude atakovat 1,4 miliardy Kč.„Velkým pozitivem je, že se nám kontinuálně daří zvyšovat poměr tržeb ze zahraničních mutací a posilovat naši přítomnost na těchto trzích. Naopak pomyslnou černou kaňkou v našich jinak úspěšných aktivitách představuje nepříznivá situace u našich retailových jednotek, které pochopitelně trpí tvrdými vládními opatřeními a s nimi spojeným odlivem zákazníků, což můžeme jen těžko ovlivnit,“ popisuje Martina Kudláčková.
Listopad byl pro Bibloo i UrbanStore jedním z nejsilnějších měsíců v roce, a to zejména díky výprodejové akci Black Friday. „Akce Black Friday pro nás byla vůbec nejúspěšnější prodejní akcí v roce, kdy jsme dosáhli až 330 % meziročního růstu,“ dodává Kudláčková.
V nadcházejícím období plánuje skupina řadu aktivit spojených s dalším rozvojem a expanzí. Jednou z hlavních bude spuštění nové podoby e-shopu a na něj navázané mobilní aplikace.
-stk-