David Matoušek povede digitální marketing v Albertu

úterý, 22. prosince 2020, 14:05 Aktuality, Retail, Lidé MediaGuru

David Matoušek přechází ze Slevomatu do řetězce Albert, od dubna má zodpovídat za digitální strategie.

David Matoušek, zdroj: Albert

David Matoušek, zdroj: Albert

David Matoušek nastoupí od 1. dubna 2021 na pozici Digital Marketing Director. Povede tým odpovědný za implementaci digitálních strategií společnosti. 

„Na své nové pozici využiji zkušenosti z předchozího působení ve Slevomatu,“ uvedl ke svému nástupu Matoušek. 

David Matoušek přichází do Alberta se zkušenostmi ze Slevomatu, kde působil tři roky jako marketingový ředitel a společnosti Criteo v Mnichově, kde se věnoval budování pozice na trhu střední a východní Evropy. V prvních letech své kariéry sbíral zkušenosti ve firmách Google a LMC

V posledních letech představil Albert několik digitálních a technologických novinek, které se týkají jak inovací v prodejnách, tak digitalizace a robotizace administrativních systémů. Zcela digitalizoval systém objednávek s dodavateli, představil také objednávkový systém jednotlivých prodejen založený na strojovém učení a umělé inteligenci. Albert také postupně zavádí elektronické cenovky do prodejen, již dříve kompletně vyměnil pokladní systémy a v oblasti komunikace se zákazníky testuje v současnosti aplikaci Můj Albert v šesti jihlavských prodejnách.

-mav-