Mall.cz spustil v pondělí 30. listopadu svou vánoční kampaň. Ukazuje v ní, že Vánoce jsou o malých i velkých radostech. Zároveň v ní představuje i svůj nový komunikační koncept se sloním hrdinou.
V první části vánoční kampaně stojí slon před prvním velkým úkolem, a sice najít ten nejlepší dárek pro malou holčičku, které se rozbila její oblíbená hračka. Při hledání postupně představuje Mall.cz jako místo se širokou nabídkou. Zda se mu dárek podaří najít, se diváci dozvědí až v závěrečné části, která bude spuštěna 16. prosince.
„Mallu dlouhodobě chyběl skutečně distinktivní prvek, proto jsme hledali charakter, ke kterému si zákazníci vybudují pozitivní vztah a který nám s nimi pomůže zábavnou a neotřelou formou komunikovat,“ říká Martin Komora, marketingový ředitel Mallu, a vysvětluje: „Náš charakter je dlouholetý zaměstnanec Mall.cz, který svou práci miluje nadevše. Zná ve firmě každý kout, každý produkt i každou akci a za každým jeho kouskem najdou zákazníci vždy užitečnou informaci. Je nadšený a dobrosrdečný a pro zákazníky by se doslova rozkrájel, proto věříme, že si je získá.“
V televizi na stanicích skupiny Prima budou vždy nasazeny dva spoty: brandový o délce 30 sekund a taktické produktové spoty se stopáží 20 sekund. Dále se kampaň objeví v tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Doplní ji komunikace na více než 700 výdejních místech a Mall Shopech.
Kreativní koncept a animované spoty vznikly spoluprací interního marketingového týmu s kreativním ředitelem Pavlem W. Přibylem a produkcí internetové televize Mall.tv. Animaci vytvořil Radovan Surý s animačními studii BareBear production a PFX. Hudební podkres vytvořilo hudební studio Iamviliam. Voice over namluvil Michal Holán.
-stk-