Online supermarket Rohlik.cz spouští v předvánočním čase několik inovací, jejichž cílem je ušetřit zákazníkům čas. Jedná se o online reklamace, přehled o cestě nákupu a času doručení přímo na webu, v aplikaci či skrze push notifikace.
„V Rohlíku víme, že to nejcennější, co zákazníkům šetříme, je čas. Proto naše služby neustále vylepšujeme. I když se nám ve službě zákazníkovi něco nepovede, a přesto, že na naši zákaznickou podporu je vždy spoleh, připravili jsme revoluční novinku v podobě možnosti vyřešit reklamace online, na pár kliků a okamžitě, aniž by zákazníci museli někam volat nebo psát,“ popsal novinku Petr Pavlík, CEO Rohlik.cz.
Zákazník na webu či v aplikaci vybere položku k reklamaci a kompenzace v podobě kreditů mu je okamžitě připsána na účet. Kredity může zákazník jedním klikem věnovat také na pomoc potřebným. Členové Rohlík Premium dostávají dvojnásobnou kompenzaci i při online reklamaci.
Díky nové aktualizaci může zákazník rovněž sledovat svůj nákup a okamžitě zjistit předpokládaný čas doručení. Zákazníci uvidí čas doručení přímo v hlavičce webu nebo v aplikaci.
Pokud zákazník používá mobilní aplikaci, přijdou mu všechny důležité informace ohledně doručení formou notifikací. A to vždy, ať už nakupuje na webu, nebo v aplikaci. Stačí mít staženou aktuální verzi a povolit notifikace. Zákazník, který aplikaci nainstalovanou nemá, bude zprávy nadále dostávat formou SMS, jako tomu bylo doposud.
-stk-