Aukro chystá televizní kampaň s lovci pokladů

čtvrtek, 14. ledna 2021, 11:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Aukro upravuje výši provizí ve svých kategoriích a plánuje spuštění nové kampaně.

Zdroj: Aukro

Zdroj: Aukro

S počátkem nového roku upravilo Aukro výši provizí ve svých kategoriích, zároveň také změnilo ceny přednostních výpisů. Od 18. ledna spustí novou televizní kampaň s motivem lovců pokladů. 

Aukční portál už loni zainvestoval 50 milionů korun do televizní komunikace a dalších marketingových kanálů s cílem, aby prodávající našli ještě rychleji kupující pro své předměty a kupující měli na výběr z mnohem bohatší a širší nabídky. Díky marketingovým aktivitám se o 50 % zvýšil na Aukru počet uživatelů. O podobné číslo se navýšily i jejich prodeje.

„Navýšení počtu uživatelů za uplynulý rok a růstu prodejů jsou úspěchem, ale cíle Aukra jsou ještě smělejší. Chceme, aby Aukro opět používal každý druhý Čech a vrátili jsme se tak na úplnou špičku celé české e-commerce,“ uvedl Michal Oškera, CEO Aukra.

„Uvědomujeme si, že od dalšího růstu počtu uživatelů nás zásadně brzdí omezená nabídka v kategoriích, které jsou uživateli na jiných online platformách velmi navštěvované. Jde zejména o oblečení, obuv, či dětský sortiment. Nulovou provizí však podporujeme i automobily či motocykly, které nespadají do oblasti veteránů,“ sdělil Michal Oškera. 

„Hodnotu zboží určuje na Aukru sám trh – prodávající i kupující tak získají vždy nejvyšší možnou cenu,“ dodal Oškera. Podporu věnuje Aukro rovněž aukcím začínajícím od 1 Kč. Cena za jejich přednostní výpis se pro většinu nově snižuje o 50 %.

-stk-