VašeČočky.cz se v kampani představuje jako Lentiamo

středa, 6. ledna 2021, 11:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Český prodejce VašeČočky.cz změnil svůj název na Lentiamo. Představuje ho v nové kampani.

Reklama na Lentiamo, zdroj: Lentiamo

Reklama na Lentiamo, zdroj: Lentiamo

V prosinci loňského roku se český prodejce VašeČočky.cz přeměnil v Lentiamo. Nyní pod novou značkou, s níž působí na 13 z celkových 17 evropských trzích, spouští kampaň se sloganem „Když špatně vidíte, je to vidět”. Jejím cílem je jednak oslovit nové zákazníky, jednak představit Lentiamo jako prodejce, který v oblasti péče o oči zajistí kompletní služby. 

Ústředním bodem kampaně je spot, který poběží v televizi do konce února. Režíroval ho Pavel Soukup, čerstvý držitel Emmy za seriál #martyisdead. Hlavním motivem je mžourání.To jsme si vybrali, protože je to ta nejpřirozenější lidská reakce na problémy se zrakem. Jednoduchá, jasná a zná ji úplně každý, kdo kdy potřeboval optiku,” popisuje Ondřej Peša, kreativní ředitel agentury B&T, jež je pod kampaní podepsána. 

Kvůli pandemii pozměnilo Lentiamo původně plánovaný mediamix. „Původně jsme počítali mnohem více s venkovními plochami, především se citylighty a bigboardy. To jsme zatím odložili a většinu směřujeme do TV, rádia a digitálních kanálů. Doufáme ale, že budeme moci kampaň představit i v outdooru, protože pro ten jsou připravené opravdu netradiční vizuály od kreativního dua Wilhelm Kinga, které, myslím, kolemjdoucí pobaví,” vyjmenovává Tomáš Bártek, CMO Lentiamo.

-stk-