Becherovka startuje novou kampaň, v níž hledá „životní profesionály“ – pozorovatele oblohy, koordinátory přípitků nebo specialisty na táboráky. Kampaň poběží do 4. dubna v online prostředí, na sociálních sítích a v místě prodeje.
„Nová kampaň nám chce připomenout, že spokojený život spočívá ve správném mixu. Je důležité si ho namíchat tak, abychom vybalancovali práci a volný čas a mohli se víc těšit z maličkostí,“ přibližuje kampaň Jakub Loos, manažer značky Becherovka.
Becherovka se v nové komunikace soustředí na hledání radosti v každodenních momentech, které život přináší. S mottem „ Úspěch není jen o práci. Berme na plný úvazek i samotný život“ cílí Becherovka na mladší věkovou skupinu, které chce ukázat, že je kromě práce dobré i naplno relaxovat a vychutnávat si život.
„Jak ukazují samotné spoty, na plný úvazek je třeba brát nejen práci, ale i samotný život. A ten by měl být namíchaný tak dobře jako třeba i drink s nezaměnitelnou chutí, který si vychutnávají už celé generace,“ dodává Jakub Loos.
Kampaň z dílny VCCP je první spoluprací agentury se společností Pernod Ricard v ČR a na Slovensku. O produkci se postarala společnost Boogie Films. Režie se ujal Milan Balog.
-stk-