Do Brašnářství Tlustý přichází na pozici e-commerce director Michal Krčmář. Zaměřit se chce na posílení digitální transformace a vytvořit tak z české firmy globálního hráče, který bude prodávat své výrobky do celého světa.
Brašnářství Tlustý zaznamenalo díky internetovému prodeji výrazný růst už během koronavirové krize. Krčmář chce nadále posilovat pozici firmy v online prostředí prostřednictvím nových komunikačních kanálů od PPC kampaní přes kvalitní obsah až po spolupráci s PR agenturou FYI Prague.
Dále se chce soustředit na budování nezávislosti na většině prodejních a distribučních řetězců. „Chceme stavět na tom, že zboží dokážeme u nás vyrobit, sami prodat a zároveň jej sami doručit kamkoliv po světě,“ komentuje svoji vizi Krčmář. Chce se zasadit také o to, aby firma vždy prodala vše, co aktuálně vyrobí, a minimalizovala tak zatížení na vstupních nákladech.
Prodávat chce česká firma do celého světa. Globální expanzi zahájila svým nedávným vstupem na americký trh pod značkou Legion.
Michal Krčmář přišel do Brašnářství Tlustý z Alzy, kde zodpovídal za celkový webový obsah. Působil také jako datový analytik v Moneta Money Bank. Je spoluzakladatelem firmy pro akreditované rozbory vody Vodatest, jejíž obrat dnes činí 15 milionů korun za rok. Zároveň působí jako dlouholetý lektor online marketingu.
-stk-