Slevomat v kampani tematizuje lásku v lockdownu

sobota, 6. února 2021, 08:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Slevomat spouští valentýnskou kampaň se sloganem „Láska nemá lockdown!“.

Zdroj: Repro YT Slevomat

Zdroj: Repro YT Slevomat

Slevomat připravil na letošní svátek zamilovaných kampaň se sloganem „Láska nemá lockdown!“. 

„Letošní Valentýn nejspíš oslavíme doma. I tak ale je, na co se těšit. Zaměřili jsme se proto na vouchery s extra dlouhými platnostmi. Zákazníci si mohou pořídit pobyt, masáž nebo třeba degustační menu, a být v klidu, že zážitek stihnou využít po lockdownu,” přiblížila brand manažerka Slevomatu Pavlína Štochlová. 

V kampani, jež vznikla interně, účinkují herci Anna Randárová a Richard Jaroslav Müller. K vidění bude na sociálních sítích Facebook a Instagram či na portálu YouTube. Doprovází ji i tematická dárková stránka s výběrem nejoblíbenějších valentýnských dárků.

Popularitu tohoto svátku potvrzují i prodejní data Slevomatu. Nákupy vrcholí mezi 9. až 14. únorem. Mezi nejčastější dárky patří poukazy na pobyt (loni byla jejich průměrná hodnota o 600 koruny vyšší než o rok dříve, tedy 4800 korun), následovaly jej masáže (průměrně za 750 korun) a drobné dárky jako květiny, čokolády, upomínkové předměty a podobně (s průměrnou útratou 600 korun, což je meziročně o 50 korun více).

-stk-