Billa se ve věrnostní kampani zaměří na zahradničení

sobota, 20. března 2021, 07:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové věrnostní kampani nabídne Billa členům svého klubu zahradní vybavení značky Black & Decker.

Klíčový vizuál k nové věrnostní kampani řetězce Billa, zdroj: Billa

Klíčový vizuál k nové věrnostní kampani řetězce Billa, zdroj: Billa

Billa odstartovala 17. března novou věrnostní kampaň, určenou pro členy Billa Bonus clubu. Tentokrát jim za klubové body nabídne za zvýhodněné ceny zahradnické náčiní značky Black & Decker. 

K dostání bude celkem sedm různých položek se slevou až 62 %, a to například výkonné víceúčelové akumulátorové zahradní nůžky, set zahradního nářadí, skládací pilka či set nůžek na dřeviny. Produkty budou ve všech obchodech Billa k dostání do 12. května nebo do vyprodání zásob. Položky nebude možné zakoupit za plnou cenu a bez členství v klubu. 

-stk-