Svou historicky první televizní kampaň spouští na českém a slovenském trhu značka Kinley z portfolia společnosti Coca-Cola. Cílem je podpořit ochucené toniky. Pětici příchutí komunikuje ve spojení s pro ně typickými metropolemi z celého světa – vedle Londýna, který je charakteristický pro klasickou čirou variantu, jsou to také Bangkok, Stockholm, Havana a Buenos Aires.
V České republice běží kampaň od začátku března v televizi, na internetu a sociálních médiích. Kreativní koncept kampaně navrhla agentura Saatchi & Saatchi ze skupiny Publicis Groupe, jež vytvořila modulární spot, umožňující měnit flexibilně stopáž i zařazení jednotlivých příchutí, a dá se proto snadno přizpůsobit specifikům různých trhů.
Nápad určený původně pouze pro Českou republiku a Slovensko nakonec převezmou i další evropské země, kampaň poběží například také v Itálii, Švýcarsku, Rakousku nebo Polsku.
„Práce na kampani na Kinley, která se během období covidu stala druhou nejvýznamnější značkou v celém portfoliu nápojů společnosti Coca-Cola, byla od začátku trochu punková. Už tím, že nápad pro natočení nové televizní reklamy vznikl v malé zemi, jako je Česká republika, a natáčel se nakonec pro pět dalších trhů, což není běžným zvykem. Na tento fakt můžeme být všichni v týmu hrdí. Samotné natáčení bylo velmi netradiční a plné technických detailů, kdy byl každý záběr a krok naplánován s precizností na desetiny vteřiny,“ říká Kateřina Třísková, brand managerka společnosti Coca-Cola ČR.
Nákup a plánování médií na tuzemském trhu obstarala mediální agentura Starcom. Produkci zajistila společnost Boogie Films, režie se ujal Dan Konopáč.
-stk-