Marketing Bike Fun International povede Tomáš Hájek

úterý, 16. března 2021, 07:25 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Výrobce značek kol Superior, Rock Machine a Frappé má nového ředitele produktového a marketingového oddělení.

Tomáš Hájek, zdroj: BFI

Tomáš Hájek, zdroj: BFI

Do české společnosti Bike Fun International (BFI), výrobce značek kol a elektrokol Superior, Rock Machine a Frappé, nastupuje Tomáš Hájek. Zastávat bude pozici šéfa produktového a marketingového oddělení. Jeho cílem bude posílit zmíněné brandy, podpořit jejich in-house vývoj a zajistit jejich prodej na nových trzích. Soustředit se bude také na dynamický rozvoj elektromobility.

„Do BFI mě přivedly tři důvody: láska ke sportu a kolům, vstup českého kapitálu do společnosti z konce loňského roku a přesvědčení, že brandy, které vznikají v Kopřivnici, mají na to výrazně růst na českém trhu i v zahraničí,“ řekl Tomáš Hájek.

Tomáš Hájek má za sebou dvacet let zkušeností v FMCG u globálních Procter&Gamble nebo Danone. Ve firmě Procter&Gamble působil v marketingovém a obchodním oddělení ve střední Evropě a v Severní Americe. Během působení v Danone měl na starosti marketing na Blízkém východě, byl výkonným ředitelem severozápadní divize v Rusku a firmu opouštěl po téměř tříletém angažmá v Paříži v roli ředitele globálních brandů a jejich inovativních strategií. 

Kopřivnickou firmu Bike Fun International koncem roku 2020 odkoupila společnost ConsilTech, člen českého rodinného holdingu Consillium Tomáše Němce. 

-stk-