Na trh vstupuje nový online supermarket Tomato.cz

pátek, 5. března 2021, 07:35 Aktuality, Retail MediaGuru

Tomato.cz chce již zavedeným hráčům konkurovat cenou trvanlivého zboží i nabídkou netradičních potravin.

Zdroj: Tomato.cz

Zdroj: Tomato.cz

V pondělí 8. března zahájí provoz nový online supermarket s názvem Tomato.cz. Zavedeným hráčům, jako je iTesco, Rohlík nebo Košík, chce konkurovat zejména dostupnými cenami běžného sortimentu a také rozšířenou nabídkou specializovaného sortimentu, jako jsou světové cukrovinky a originální asijské suroviny.

„V současné době je pro mnoho lidí možnost online nákupu velmi vítaným a mnohdy jediným způsobem, jak si obstarat potřebné zboží. Řadu z nich ale odrazuje cena, která je často vyšší než při běžném nákupu v supermarketu. Chceme dát lidem možnost, aby si výhodně a pohodlně nakoupili do zásoby. Na Tomato.cz nakoupí veškeré trvanlivé potraviny a běžnou domácí drogerii za stejné nebo lepší ceny než v běžných supermarketech,” přibližuje koncept nového online supermarketu Viktor Mai, CEO Tomato.cz.

V první fázi bude rozvážet široký sortiment trvanlivých potravin a drogerie po území Prahy ve spolupráci s rozvozovou službou DoDo. Cena rozvozu je 99 Kč, nákup v hodnotě nad 1000 Kč doručí zdarma. Minimální hodnota objednávky je 500 Kč. Zákazník si dovoz objedná na následující den nebo pozdější termín a zvolit si může i dvouhodinové rozmezí, kdy se mu převzetí nákupu hodí. 

Vstup nového online retailového hráče podpoří dvoufazová launchovací kampaň, jež bude cílená na obyvatele Prahy. V první fázi, jež začne příští týden, bude Tomato.cz využívat komunikaci na internetu, rádiu a outdooru. Za měsíc na to naváže druhá fáze, jež bude obohacena o regionální a lifestylový print. 

Cílem kampaně je představit Pražanům novou značku a ukázat, v čem je Tomato.cz zajímavé. Součástí sdělení bude i akce s dopravou zdarma. Do budoucna plánuje nový online supermarket i další akční nabídky.

Kreativu i média má na starosti  agentura Symbio. Outdoor a rádio pomáhá řešit Mediaplus. 

-stk-