T-Mobile spouští v březnu novou kampaň, v níž se zaměřuje na výhody své mobilní aplikace Můj T-Mobile. Chce tak podtrhnout pohodlí, které údajně do digitálního světa přináší. K vidění bude v televizi, na internetu, sociálních médiích a prodejnách operátora.
„Mobilní aplikace Můj T-Mobile se velmi dobře zabydlela v chytrých telefonech našich zákazníků. Používá ji sedm z deseti tarifních zákazníků se smartphonem z řad domácností,“ říká Ladislav Báča, manažer značky a marketingové komunikace, a dodává: „V kampani chceme ukázat na jednoduchých příkladech, jak si lidé s její pomocí mohou usnadnit život. Vše potřebné vyřídí kdykoliv a odkudkoliv přímo na displeji svého chytrého telefonu, nemusí už chodit do prodejny nebo volat na infolinku.“
V kampani T-Mobile představí mobilní aplikaci prostřednictvím těch nejčastějších situací, které zákazníci řeší se svým operátorem. Jedná se například o dobití Twist kreditu, vyzvednutí měsíčních dat k tarifu v aplikaci, zaplacení faktury či přehled o všech službách. Přes aplikaci ale lze pořídit i nový telefon, změnit tarif, přidat další číslo a mít tak všechny služby celé rodiny na jednom místě, zaplatit online fakturu, vyzvednout si odměnu apod.
Televizní část kampaně poběží od 3. března do 18. dubna. V on-line médiích a na sociálních sítích se bude objevovat od 1. března do 30. dubna 2021. Do televize budou nasazeny spoty o délce 30 a 15 sekund, na internetu bude T-Mobile využívat kombinace osvědčených formátů, především brandingy, skyscrapery, kterou doplňují mobilní formáty, videa a spoty u podcastů. V plánu nechybí ani Facebook, Instagram a Twitter.
Za kreativou stojí agentura Saatchi&Saatchi. Režie se ujalo duo Wolfberg – Přemek Ponáhlý a Jan Kalvoda. Produkci zajistila společnost Creative Embassy. Hudební podkres tvoří píseň „Mám jednu ruku dlouhou" od skupiny Buty. Plánování a nákup médií jako tradičně MediaCom Prague.
-stk-