Veolia spouští svou kampaň „Společně 2030“, v níž odkazuje na své plány přestat ve svých teplárnách do roku 2030 používat uhlí. Cílem kampaně je poukázat na společné aktivity firmy a reálných lidí, které mají vést k lepší ochraně životního prostředí a lepší kvalitě života v Moravskoslezském kraji.
Kampaň proběhne v Moravskoslezském kraji, kde Veolia provozuje své největší teplárenské zdroje, které postupně prochází dekarbonizací. První část kampaně startuje 1. dubna a potrvá do konce května. Druhá část se bude odehrávat na podzim od 1. září do 31. října.
Důležitou součástí kampaně jsou projekty Nadačního fondu Veolia. Program Startér, Věř si a podnikej! pomáhající začínajícím drobným podnikatelům a interní program Minigranty Veolia, podporující volnočasového dobrovolnictví zaměstnanců. Kampaň představuje tyto „všední hrdiny“, tedy lidi, kteří nezištně zlepšují každodenní život všech lidí okolo, a to jak podporou lokální ekonomiky, tak obnovou životního prostředí.
„Rádi bychom ukázali skutečné běžné hrdiny - lidi, kteří nezištně dělají něco pro lepší svět kolem nás. Souvisí to i s naší dlouhodobou strategií udržitelnosti a skutečné ochrany životního prostředí provázené našimi reálnými kroky v Moravskoslezském kraji. Chceme být lídrem ekologické transformace českého teplárenství,“ doplnila Eva Kučerová, ředitelka komunikace a marketingu pro střední Evropu ze společnosti Veolia.
Kampaň Veolia bude vedena prostřednictvím online i tištěných médií, venkovní reklamy, spotů na moravskoslezské regionální televizi TV Polar, lokálních rádiových spotů a pomocí vlastní webové stránky spolecne2030.cz.
-stk-