Albert láká přezpívanými hity na grilovací sezónu

úterý, 20. dubna 2021, 21:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové kampani Albert adaptuje známé světové i lokální hudební skladby a slibuje, že s letošní nabídkou bude „každá grilovačka hitem“.

Klíčový vizuál ke grilovací kampani řetězce Albert, zdroj: Albert

Klíčový vizuál ke grilovací kampani řetězce Albert, zdroj: Albert

Obchodní řetězec Albert spouští kampaň na grilovací sezónu. Nabídne čtyři televizní spoty, v nichž adaptoval známé světové i lokální hudební skladby na „grilovací“ notu. Zároveň slibuje, že s letošní nabídkou bude „každá grilovačka hitem“. 

Grilování je v České republice obrovským tématem, s Albertem se tak snažíme o to, aby si lidé užívali nejen jeho atmosféru, ale i kvalitu samotných ingrediencí. Teprve pak je grilování ten správný rock’n’roll,“ přibližuje pozadí kampaně Henri de la Barre z agentury VCCP, jež je pod kampaní podepsána. 

Každý ze čtyř reklamních spotů je věnovaný jedné kategorii, jako je maso nejvyšší kvality, široká nabídka burgerů, ryby z certifikovaných zdrojů a produkty pro ty, kteří se masa už přejedli.Nabídku 20 hitů na gril jsme letos vytvořili s cílem probudit ve všech fanoušcích grilování opravdovou vášeň pro kvalitní jídlo, a tak kromě osvědčené klasiky v podobě vyzrálých steaků či portobella přinášíme i řadu nových produktů, jako je marinovaný losos, pološtiepky s exkluzivními omáčkami či bio burger. Letos chceme být pro celý národ hlavním partnerem v grilování,“ vysvětluje Kateřina Harris, VP Marketing Albert.

V kampani zazní přetextovaná adaptace světových hitů House of the Rising Sun, I love Rock'n'roll, Lemon Tree a české skladby Michala Hrůzy Napořád.

Produkci spotů mělo na starosti studio Iscream v režii Veroniky Jelšíkové. Televizi doplní od 21. dubna integrovaná kampaň napříč kanály.

-stk-