Albert podpoří svou věrnostní aplikaci rozsáhlou kampaní

sobota, 17. dubna 2021, 07:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Věrnostní aplikaci Můj Albert bude řetězec podporovat i celoplošnou kampaní.

Klíčový vizuál ke kampani na podporu aplikace Můj Albert, zdroj: Albert

Klíčový vizuál ke kampani na podporu aplikace Můj Albert, zdroj: Albert

Obchodní řetězec Albert spouští kampaň na podporu své věrnostní aplikace, kterou v polovině dubna zpřístupnil všem svým zákazníkům. Kreativní ztvárnění demonstruje jednoduchost konceptu věrnostního programu, který odměňuje uživatele za nákupy, a navíc occeňuje volbu zdravých potravin. Získané kredity bude možné následně využít jako virtuální „měnu“. 

Albert zpřístupňuje aplikaci pro všechny, ocení zdravé nákupy

středa 14. dubna 2021

„Albert dlouhodobě usiluje o to, aby lidé jedli lépe, tedy kvalitněji a zdravěji. Tuto misi dlouhodobě naplňuje jak svou produktovou nabídkou, tak komunikací, a nový věrnostní program v této podobě tak byl dalším logickým krokem,“ vysvětluje Henri de la Barre, planning director agentury VCCP, jež je pod kampaní podepsána.

„Na Můj Albert nás všechny nejvíc baví to, že demokratizace lepšího jídla má i jasný businessový přínos a zároveň přispívá k dlouhodobému budování značky Albert," vysvětluje strategický záměr manažer značky Jiří Rákosník.

Kampaň se objeví v televizi, tisku, rádiu, outdooru a v místě prodeje. Součástí budou i PR aktivity. Televizní spot vznikl v produkci Bistro Films pod režijním vedením Jasmíny Blaževič. O média se stará skupina Dentsu.

-stk-