Značka Birell spouští na českém a slovenském trhu novou kampaň, s níž chce podpořit svou základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem jednak upozornit na fakt, že nealko pivo už zdaleka není jen náhražka pro řidiče, jednak obhájit právo každého na svobodnou volbu.
„Spotřebitelské trendy v tuzemsku i zahraničí nám ukazují, že pohled na nealkoholické pivo se mění. Z nutné alternativy se pomalu stává atraktivní volba, která perfektně zapadá do životního stylu moderního člověka, který nechce dělat kompromisy. Z rozhovorů se spotřebiteli jsme ale zjistili, že se v našich končinách pořád vážou k nealko pivu určité předsudky a většina lidí zažila situaci, kdy musela pití nealko piva vysvětlovat či obhajovat. Proto se Birell jako lídr na trhu rozhodl ukázat, že i nealko pivo může být tou správnou volbou a chuťovým zážitkem,” říká seniorní manažerka značky Birell v ČR Lenka Trvalcová.
Kampaň se vymezuje vůči společenskému tlaku, který na ty, co volí nealkoholické pivo, okolí často vyvíjí. Birell se tak prezentuje jako produkt, který nabízí plnohodnotný chuťový a společenský zážitek. I z tohoto důvodu je nedílnou součástí reklamy adaptace operní skladby Carmen.
„Pořád ty samé otázky, komentáře, vtípky a posměšky okolí jsou v dnešní době už trošku ohranou písničkou. Nastal čas kontrovat jinou melodií a v novém kabátu ji zasadit do pivního prostředí, kam Birell nepochybně patří,“ vysvětluje Dragan Vekić z agentury VCCP, jež se podílela na tvorbě kampaně podílela.
Kampaň bude k vidění do konce dubna v televizi a na internetu. Produkci spotů zajistila společnost Armada films. Režie se ujal Roman Valent. O online komunikaci se postará agentura Triad Advertising. Mediální prostor nakoupila agentura Wavemaker.
Součástí kampaně je i představení nového produktu – Birell Za studena chmelený inspirovaný chutí českého ležáku. Na regálech se pak objeví i další novinka vycházející z chutě pivního stylu IPA.
-stk-