Český módní e-shop ZOOT má novou brand manažerku, jež povede brand marketingový tým. Stala se jí Michaela Lelková.
Do ZOOTu přichází Lelková z IKEA, kde působila 3,5 roku jako Country Commercial Activity and Events Leader pro region Česká republika, Maďarsko a Slovensko. V minulosti rovněž pracovala pro značky Coca-Cola či Fanta, kde mimo jiné vytvářela komunikační plány v rámci 360 kampaní.
„Člověka, co znovu zákazníkům ukáže, že ZOOT je lovebrand, jsem popravdě hledal půl roku. Věděl jsem, že je to klíčová pozice pro nás jako lifestyle platformu. Míša si svými zkušenostmi z trade, brand, event i influencer marketingu poradila s nastavením nové marketingové strategie ZOOTu. Zároveň se hned chopila naší nejnovější kampaně, kterou na jaře odstartujeme a cílí hlavně na českost, dostupnost a elegantní humor, což jsou tři z našich sedmi firemních hodnot,” přibližuje CEO společnosti Milan Polák.
-stk-