Hornbach spouští novou kampaň s názvem „Zahrada může být kdekoliv“, v níž chce inspirovat k zakládání zahrad na neobvyklých místech.
Jádrem kampaně je reklamní spot, který nedoprovází žádný voiceover. Na záběrech je zachycen začátek tvorby vertikální zahrady na fasádě domu u rušné křižovatky. Výsadba bude trvat devět dní, výsledkem bude venkovní reklama Hornbachu.
V průběhu kampaně budou navíc v rámci evropských metropolí tvořeny další dočasné zahrady, které si pohrají se symboly odvrácené strany města – s odstavenými vraky aut, reklamními sloupy nebo vstupem do metra. Na závěr budou všechny použité rostliny z jednotlivých projektů darovány místním obecně prospěšným společnostem.
„Touha po zeleni je nezlomná,“ říká Thomas Schnaitmann, brand manager německého Hornbachu, a dodává: „Naše kampaň konkrétně ukazuje, že místo pro zahrádku má každý. Může vzniknout všude, ať už vertikálně na velké stěně domu, či jednoduše na balkoně.“
V České republice kampaň odstartovala v pondělí 19. dubna a poběží až do 16. května. Objeví se v televizi, rádiu, na internetu a sociálních sítích Facebook a Instagram.
Pod kreativou je tradičně podepsána berlínská agentura Heimat. Produkce se zhostila společnost Liesel Filmproduktion. Režie se ujal Jonas Schubert. O sound design se postaralo studio Loft Tonstudios.
-stk-