Značka hygienických papírových produktů Tento přichází s novým designem, jenž klade důraz na udržitelnost. Pracuje se zjednodušeným logem, v němž zmizel původní 3D efekt, novým typem písma a zůstala pouze klíčová tmavě zelená barva. Změnu podpoří komunikační kampaň s názvem „Jemnost přírody“, jejímž cílem je upozornit na kvalitu a udržitelnost produktů, jako je toaletní papír či papírové utěrky.
Kampaň běží v televizi, na internetu a její součástí jsou i PR aktivity. Spojujícím prvkem je maskot značky – ovečka, která má představovat jemnost a čistotu přírody. „Chceme lidi naučit, že udržitelná řešení se dají hledat v každodenních drobnostech, jako je nákup produktů, u kterých byste se nikdy nezamýšleli nad jejich původem, například toaletní papír nebo papírové utěrky. Naše produkty pocházejí z udržitelného lesního hospodářství – za každý zpracovaný strom, vysadíme čtyři nové. Přibližně 90 % dřeva, které používáme na výrobu našich produktů, je certifikováno a u 100 % lze vystopovat původ až k jeho udržitelným kořenům,“ vysvětluje Andrea Kvaková, brand manažerka pro střední Evropu z firmy Metsä Tissue.
Součástí digitální části kampaně je i spolupráce s influencery. Na YouTube spustí Tento pod vedením slovenské moderátorky Veroniky Cifrové Otrihoňové šestidílnou sérii rozhovorů Tento deň s Veri, v němž společně s herečkou Kristínou Tormovou, politikem Martinem Hausenblasem, „Holkou z Letné“ Terezou Koubkovou a dalšími influencery z Česka a Slovenska rozeberou svůj přístup k životnímu prostředí, názor na klimatické změny anebo způsoby, jak v dnešní době podnikat udržitelně.
S komunikací udržitelnosti počítá značka i do budoucna. „Naším cílem je transparentně komunikovat k našim spotřebitelům kvalitu a udržitelný přístup, který stojí za naší značkou. Existuje mnoho kroků, které výrobci vůči životnímu prostřední podnikají, ale neví se o nich a je to škoda. Spotřebitelé posléze sahají po produktech, jejichž výrobce nemyslí na důležitost klimatu, přírody, nás samotných a naší planety celkově. Udržitelnost je nejen o tom, co výrobci dělají ‚pod pokličkou‘, ale také o tom, které značky spotřebitelé kupují a podporují tím jejich vizi,“ uzavírá Andrea Kvaková.
Kreativa kampaně pochází z dílny Hasan & Partners. Za digitální kampaní stojí agentury VMLY&R Commerce. PR aktivity má na starosti Ogilvy. Produkci zajistila společnost Rawland Productions. O méda se stará Initiative.
-stk-