Nestlé propaguje své nové přírodní kakao Orion

pondělí, 12. dubna 2021, 17:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové kampani na podporu nového kakaa vyzývá značka Orion k pečení.

Zdroj: Nestlé

Zdroj: Nestlé

Společnost Nestlé spustila kampaň na podporu kakaa značky Orion,  a to jak tradičního, tak novinky v podobě přírodního kakaa. Komunikace bude probíhat v online kanálech až do letošních Vánoc. 

Cílem kampaně je inspirovat spotřebitele k pečení s oběma variantami kakaa Orion, poskytnout spotřebitelům relevantní informace o rozdílu v použití obou produktů a dosáhnout tím zároveň posílení značky v segmentu pečení. 

Celou kampaň zastřešuje influencerské oddělení agentury MSL ze skupiny Publicis. „Ve spolupráci se skupinou Publicis využíváme v naší kampani maximální synergie organického a mediálního dosahu. Díky tomu jsme byli schopni komunikaci nastartovat ve velmi krátkém čase a v její správě jsme mnohem flexibilnější,“ říká Kateřina Zídková, junior brand manager kategorie Dairy, Nestlé Česko.

Kampaň probíhá na Instagramu a blogu influencerky Markéty Marešové pod profilem @lzickacukru. „Markétu jsme vybrali společně s klientem především pro její zaměření na kakaové recepty a vysoký engagement v rámci cílové skupiny. Výhodou byla i její dřívější spolupráce se značkou,“ vysvětluje za MSL Tereza Horňáková, která má komunikaci na starosti.

-stk-