O2 přichází s novou sestavou čtyř You tarifů určených zákazníkům do 26 let. Nabídku podpoří kampaň s Benem Cristovao a kapelou John Wolfhooker, pro kterou vznikl nový společný klip.
Zatímco Ben Cristovao byl tváří kampaně i v loňském roce, kdy se spojil s Tomem Princem, rocková kapela John Wolfhooker je ke spolupráci přizvána nově.
„Máme velkou radost, jak se loňská spolupráce s Tome Princem a Benem Cristovao povedla. V rámci kampaně You jsme podpořili vznik vůbec prvního Tomeho klipu ,Návyková’, který na YouTube vidělo přes milion lidí a pomohl mu nejen k získání nových fanoušků, ale i k nominaci na Objev roku Evropy 2. Na tento úspěch chceme navázat podporou dalších talentů, kteří si zaslouží být víc vidět a slyšet,“ popisuje ředitel marketingové komunikace a brandu v O2 David Daneš a dodává: „Pro pokračování kampaně jsme vybrali kapelu John Wolfhooker a jejich novou skladbu ,Tidal Wave’. V ní hostuje Ben Cristovao, který díky skvělé spolupráci z loňska zůstává součástí O2 You i nadále.“
Společný singl odstartuje celou kampaň a bude tvořit hudební i vizuální složku chystaných spotů, do kterých namluvil voiceovery zpěvák/baskytarista kapely Filip Vlček. Skupina John Wolfhooker i Ben Cristovao jsou také hlavními tvářemi všech vizuálů.
Nabídku pro mladé podpoří kampaň #rozjedtoposvem na sociálních sítích jako je Instagram, Youtube nebo na platformě TikTok, kde proběhne challenge #ukazsvujtalent. Ta vychází z motivu UV světla, který je použit v klipu i v komunikaci a má ukázat na věci, které na první pohled nejsou vidět.
Nabídka obsahuje: tarif You Neo s neomezenými daty, voláním i SMS je dostupný v dubnu a květnu za zvýhodněných 699 korun. V tarifu You 20 GB je možné získat neomezené volání a SMS do všech sítí v ČR a k tomu 20 GB dat za 549 korun. S tarifem You 5 GB bude mít zákazník 5 GB dat a neomezené SMS za 399 korun měsíčně. Kromě toho O2 nabízí také Můj první tarif vhodný pro nejmladší uživatele, který zahrnuje 120 volných minut volání do všech sítí v ČR a 1 GB dat. „Pro ty, kteří si vyberou jeden z tarifů You, je navíc přichystána atraktivní nabídka vybraných zařízení, které mladí lidé nejčastěji používají, například Apple AirPods, iPhone SE či nezbytné notebooky," popisuje Silvia Cieslarová, ředitelka mobilního segmentu v O2.
-stk-