Sportovní značka Puma startuje novou globální kampaň „Only See Great“. Zprostředkuje v ní myšlenky svých globálních ambasadory, jako jsou Neymar Jr., Winnie Harlow, Antoine Griezmann, Cara Delevingne, Lewis Hamilton, Usain Bolt, Rickie Fowler a další. Cílem je povzbudit veřejnost v náročném období.
V průběhu celého roku budou ambasadoři prostřednictvím rozhovorů v médiích či postů na online kanálech značky Puma sdílet své názory a stanoviska k tomu, jak i v této náročné době patřit k největším osobnostem svých oborů. Šířit budou také své optimistické vize a zdůrazňovat sílu víry v sebe sama v roce, ve kterém svět doufá v překonání pandemie a těší se na klíčové sportovní události, jako jsou série mistrovství světa Formule 1, mistrovství Evropy ve fotbale a samozřejmě letní olympijské hry v Tokiu.
Puma se inspirovala Shawnem „Jay-Z” Carterem, který řekl: „Vidím jen to nejlepší. Nespokojím se s tím vidět pouze dobré. Nevidím kompromisy. Ve všem, co děláme, bychom se vždy měli snažit dosahovat těch nejlepších výsledků. Něčeho, co vydrží.“
„Jay tuto myšlenku vyslovil v jedné z našich prvních diskusí o produktovém designu,“ popsal Adam Petrick, globální ředitel pro brand a marketing společnosti Puma, a dodal: „Jeho slova dokonale vystihují poselství, které jsme jako značka chtěli lidem předat v tomto roce plném jedinečných kulturních a sportovních akcí. Myslím, že pointou sdělení je plně se soustředit jen na ty nejvyšší cíle. Podívat se do svého nitra a nalézt tam to, co nikdo jiný nevidí.“
V rámci kampaně bude v průběhu roku uvedeno na trh několik nových produktů, včetně klíčových sportovních kolekcí, které obléknou sportovci a federace na letních sportovních událostech jako Euro 2021, Copa America nebo olympiádě.
-stk-