River Tonic staví novou komunikaci na tématu spojení

úterý, 20. dubna 2021, 16:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

River Tonic si letos připomíná 50 let od svého vzniku. S novou agenturou Comtech_Can představí kampaň oslavující to, co se nezměnilo.

Klíčový vizuál k nové kampani české značky River Tonic, zdroj: Maspex Czech

Klíčový vizuál k nové kampani české značky River Tonic, zdroj: Maspex Czech

Česká značka River Tonic, patřící do portfolia společnosti Maspex Czech, přichází s novou kampaní. Oslaví s ní 50 let od svého vzniku s cílem posílit svůj prémiový rozměr a navázat na dlouholetou tradici. Kreativu vytvořila agentura Comtech_Can, jež na podzim zvítězila ve výběrovém řízení. 

Komunikační koncept staví na tom, co se za uplynulé půlstoletí nezměnilo, a tím je téma spojení, touha trávit čas společně a bavit se. „Téma spojení se v konceptu objevuje i vizuálně. Evokuje ho písmeno ,V' z názvu River – spojení dvou drinků, protože tonic se hodně často mixuje s alkoholem, spojení dvou lidí, spojení minulosti i současnosti. Propojení mezi časovými dekádami se stalo výrazným grafickým symbolem i pro limitovanou výroční etiketu, plakáty, POS materiály, webovou stránku, televizní spot i online video,“ popisuje Bára Riessová, account manažerka Comtech_Can.

Vizuál vznikl kombinací současných fotek a focení v retro stylu ve spolupráci se Striking Pictures.

Při realizaci projektu přitom bylo zásadní, aby River Tonic vyzdvihl svou 50letou tradici jakožto lídra českého trhu. „Výběrové řízení jsme dokončili už v září loňského roku. Comtech_Can nás přesvědčil svým kreativním myšlením, neotřelým nápadem a osobním přístupem. Zatím jsme společně rozpracovali kreativní směr pro český i slovenský trh, vytvořili novou jubilejní etiketu na naše lahve, klíčový vizuál a nyní pracujeme televizním spotu a online videu,“ komentuje spolupráci Lenka Rusnáková, brand manažer značky. 

-stk-