Český online prodejce s módou ZOOT spustil svou jarní kampaň s názvem „I bez retuší vám to sluší“. Cílem je ukázat, jak se svět reklamy a sociálních sítí od reality často značně liší. Hlavní tváří je opět influencerka Nikol Štíbrová.
Kampaň staví na porovnání situací z reálného života a v kontrastu s reklamou nebo prezentací na sociálních sítích. „V reálném životě nikdo není dokonalý. Výjimkou nejsou ani známé osobnosti, modelky či influenceři. Proto jsme rádi, že opět můžeme spolupracovat s Nikol Štíbrovou. Její styl je totiž autentický, umí si dělat z nedokonalosti srandu a bere věci s nadsázkou. A to je přesně to, co chceme našim zákazníkům sdělit. že ZOOT je pro ženy a muže takoví jací jsou,” říká Michaela Lelková, brand manažerka ZOOTu s tím, že kampaň se zároveň snaží upozornit na problematiku „impostor syndrome”, v češtině též známého jako syndrom podvodníka.
Syndrom podvodníka způsobuje strach z nekompetentnosti nebo také z přesvědčení, že si o vás okolí myslí, že si úspěch nezasloužíte. K jeho rozvinutí napomáhá například popularita sociálních sítí. Časté srovnávání osobního života s známými osobnostmi pak může vést mimo jiné k podkopávání vlastní důvěry. „Jako matka se často dostanete do situace, kdy musíte improvizovat, nebo brát věci takové jaké jsou. Snaha o dokonalost za každou cenu nedává smysl, není na to ani čas ani energie,“ dodává Nikol Štíbrová.
Kampaň bude nasazena v televizi, kde poběží tři brandové spoty se stopáží 20 s – dva z nich budou zaměřené na ženy, jeden na muže. Dále se objeví v tisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích.
„Cílem kampaně bylo vystoupit z řady globálních univerzálních kampaní a oslovit českého zákazníka. Chtěli jsme, aby viděl v televizi sám sebe, aby se s našimi hlavními aktéry mohl ztotožnit. Jsme česká firma, proto chceme zapojit humor a nadhled takový, jaký je Čechům vlastní,” přibližuje CCO ZOOTu Martin Vrána.
Kreativní koncept i produkci zajistila agentura GinFizz. Režie se ujal Janek Cingroš.
-stk-