Společnost British American Tobacco (BAT) uvádí na český trh své nové zařízení na zahřívání tabáku pod označením Glo Hyper+. Podpoří jej kampaní, jež sází na silnou vizuální exekuci a humor s dvojicí Mrs. a Mr. Glo.
Kampaň pracuje se sérií čtyř 15s spotů určených pro sociální sítě a další online kanály. Každý příběh je věnovaný jiné silné stránce produktu: dlouhé výdrži bez přerušování, funkci Boost, jednoduchému ovládání a snadnému čištění. Spojujícím prvkem je dvojice pracovně přezdívaná Mrs. a Mr. Glo, která si umí, na rozdíl od konkurence, se vším snadno poradit, a to díky animovanému „Glo button“, symbolickému prvku značky, kterým se ovládá i samotné zařízení.
Pod kreativou je podepsána agentura Isobar. Produkce se ujala společnost Punkfilm a režisér Pavel Soukup.
-stk-