ČEZ staví svou novou imageovou kampaň na paralelách osobního a pracovního života. Inspiruje se přitom přístupem svých zaměstnanců a jejich zodpovědnosti. Cílem je představit nejen dlouhodobé hodnoty značky, ale také technologické novinky. Zároveň bylo snahou dostat do kampaně co nejvíce uvěřitelnosti a značku ČEZ přiblížit lidem.
První část kampaně, zaměřená na podporu klíčového atributu péče, byla spuštěna 10. května. Zdůrazněna je v ní dostupnost ČEZu a proaktivní řešení problémů. Druhá část naváže prezentací technologických řešení pro domácnost, jako je fotovoltaika, battery box či tepelné čerpadlo, které ČEZ sám vyvíjí.
„Předchozí kampaň, kde zákazníci vysvětlovali, proč zvolili ČEZ, dopadla velmi úspěšně a nastavila tak laťku hodně vysoko. Byla tedy otázka, kudy dál... Nakonec jsme zvolili emotivní cestu, kdy naši zaměstnanci popisují, jak přenesli do práce něco, co se naučili v osobním životě. Věřím, že tato kampaň povzbudí naše zákazníky k tomu, aby nás mohli s klidným svědomím doporučit,“ uvádí Daniel Krištof, ředitel úseku Segmenty a marketing pro ČEZ Prodej.
Strategický a kreativní koncept vznikal v úzké spolupráci mezi interním týmem ČEZ a agenturou McCann Prague. Natáčelo se s reálnými nehereckými rodinami, a to za nejpřísnějších lockdownových opatření.
„Od začátku jsem byl přesvědčen, že kampani, která ukazuje paralelu osobního a pracovního života, bude slušet velká míra autenticity, upřímnosti a odlehčené atmosféry. Shodli jsme se, že chceme, aby kampaň nic nepředstírala. Jedině tak bude důvěryhodná. Proto jsme uspořádali extenzivní konkurs na skutečné rodiny tak, aby děti a rodiče spolu hráli pohromadě,“ popisuje režisér kampaně Tomáš Mašín.
Kampaň bude k vidění napříč všemi komunikačními kanály.
-stk-