Společnost Coca-Cola na trh přináší novou verzi nápoje Zero Sugar, jež byla v nezměněné podobě v nabídce 16 let. Nyní přichází s jiným poměrem použitých surovin a vylepšenou chutí, díky čemuž se má přiblížit klasické variantě a stát se případně i nejlepším nápojem značky vůbec. Novinku podpoří kampaň s názvem „Yes or No“, jejíž součástí budou i interaktivní prodejní automaty.
„Podstata kampaně Yes or No spočívá v tom, že zákazníci sami budou moct jednoduchým způsobem rozhodnout, zda je pro ně nová Coca-Cola Zero Sugar tím nejlepším Coca-Cola nápojem vůbec,“ komentuje Kateřina Třísková, brand manažerka značky Coca-Cola, a dodává: „V Praze, Brně a Bratislavě budou u vybraných obchodních center připraveny interaktivní prodejní automaty, které svým způsobem upozorní a představí novinku Coca-Cola Zero Sugar a dají lidem na výběr, zda upřednostní klasickou variantu Coca-Cola nebo novou Coca-Cola Zero Sugar. Záleží jen na nich, co zvolí. Pokud to bude Coca-Cola Zero a budou mít štěstí, mohou se navíc v řadě případů těšit i na milé bonusové překvapení.“
Vedle interaktivních automatů bude využito i široké marketingové podpory, jejíž součástí bude nejen PR komunikace, ale i televizní reklama, jež se objeví ve vysílání koncem května, a dále komunikace na sociálních sítích, včetně spolupráce s lokálními influencery. O lokalizaci videa se postará influencer Sofian Medjmed.
V místě prodeje budou v Česku i na Slovensku použity POS materiály, například plakáty, woblery, shelf stoppery, paletové dekorace apod. Ve vybraných obchodech budou pro zakázky připraveny speciální promo aktivity, ať už se jedná o zaváděcí ceny, nebo různé katalogové a kuponové akce.
Kampaň pochází z dílny agentury McCann Buenos Aires. Za lokální realizací stojí agentura Saatchi & Saatchi. O PR se stará FleishmanHillard, na Slovensku agentura Seesame.
-stk-