Frisco představí kampaní i samplingem "kubánskou" novinku

středa, 5. května 2021, 07:20 Aktuality, Reklama, Marketing MediaGuru

Frisco rozšiřuje svou koktejlovou řadu o Strawberry Daiquiri. Novinku podpoří kampaní i samplingem.

Novinka Frisco Strawberry Daiquiri, zdroj: Plzeňský Prazdroj

Novinka Frisco Strawberry Daiquiri, zdroj: Plzeňský Prazdroj

Značka ochucených ciderů Frisco, jež patří do portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj, přichází na trh s novinkou Strawberry Daiquiri. Rozšiřuje tak svou koktejlovou řadu, v níž bylo již dříve uvedena příchuť Spritz, Mojito a Bellini.

„Chtěli jsme našim spotřebitelům nabídnout alternativu k míchaným nápojům, které k letním večerům neodmyslitelně patří. Výhodou Frisca je, že si jej můžete vychutnat bez nutnosti složitého míchání, stačí ho jen vychladit a jednoduše otevřít, a to i bez otvíráku,“ komentuje Jana Vainerová, brand manažerka značky Frisco.

Strawberry Daiquiri, inspirované známým kubánským drinkem, kombinuje jahodovou chuť s rumovým aroma. K dostání bude v široké síti obchodů v průběhu května v lahvích o objemu 330 ml. Obsah alkoholu je stejně jako u ostatních variant 4,5 %. 

Uvedení na trh bude podpořeno reklamní kampaní „Buďme holky častěji“, která bude k vidění v televizi a na sociálních sítích. Součástí bude také sampling.

„Frisco je již několik let součástí příjemných chvil s kamarádkami a chce i nadále připomínat, že je důležité si najít čas na setkání s nimi, a to i v této nelehké době. To ukazujeme i v kampani Buďme holky častěji, kde představujeme ženy v každodenních situacích, ve kterých se v nich na chvíli probouzí jejich ,holčičí já'. Frisco chce upozornit na to, že žena může mít více rolí – být milující matka, žena, kterou naplňuje její práce, partnerka či manželka, ale stejně tak je pořád i holka, která si užívá společně strávené chvíle se svými kamarádkami, “ doplňuje Jana Vainerová.

Frisco probouzí kampaní v ženách jejich „holčičí já“

pátek 13. března 2020

-stk-