Značka Hami se ve své nové jarní kampani na pokračovací, batolecí a dětská mléka spojila se skutečnými maminkami a jejich dětmi od půl roku do tří let věku. Konkrétně se tváří staly moderátorky Lucie Šilhánová a Sandra Pospíšilová a influencerky Natálie Myslivcová společně s Klárou Tomsovou.
Maminky v reklamní kampani vyprávějí o svých zkušenostech s mléky od Hami a nárocích svých dětí. Natáčení probíhalo ve skutečných dětských pokojích.
Kampaň je k vidění na sociálních sítích, součástí je i edukační video, které radí, které z mlék je pro dítě dobré. Dále kampaň probíhá také prostřednictvím PR aktivit, v nichž ambasadorky poskytly nejen rozhovory do médií, ale u příležitosti Dne Matek dostaly také možnost mluvit o svém dětství a poslaly vzkazy vlastním maminkám.
„Sdělení směrem k veřejnosti jsme založili na příbězích maminek a chceme maximálně dostát heslu ,Pro velké nároky malých bříšek', proto ostatním maminkám s malými dětmi v komunikaci maximálně vysvětlujeme složení produktů a snažíme se jim pomoci s přechodem na pokračovací mléka. I proto jsme pro ně připravili spoustu soutěží, ve kterých získají dostatečnou zásobu Hami mlék na vyzkoušení,” komentuje Karolína Jedličková z Topic PR, jež má PR část na starosti.
Pod kreativou je podepsána agentura Story TLRS, jež na výrobě klíčových spotů spolupracovala s agenturami z komunikační skupiny Near & Dear. Produkci zajistila společnost VNV productions.
-stk-