Místo celebrit, například Jaromíru Jágrovi či Simoně Krainové, sází Klenoty Aurum ve své nové kampani na vlastní zaměstnankyně. Se sloganem „Klenoty s láskou už 65 let“ se na vizuálech a videích představí sedm zástupkyň kamenných prodejen po celé republice a e-shopu. Cílem je podtrhnout stabilitu a tradici značky.
„Uplynulé měsíce byly po mnoha stránkách náročné. Uvědomili jsme si víc než kdy dříve, že ty pravé klenoty máme přímo u nás. Jsou to ženy, které nás zastupují v každodenní komunikaci se zákazníky, propůjčují tvář naší značce a prodávají nejen zboží, ale také zkušenosti, za kterými je v řadě případů mnohaletá práce,“ říká ředitel společnosti Pavel Vojtík.
Série nových fotografií i krátkých videospotů s medailonky a profesionálními radami vznikla pod taktovkou studia Cash Only a českého módního fotografa Matúše Tótha. Vizuály, které se kromě samotných prodejen objeví také v citylightové kampani po celé republice, doplňuje i nový claim „Klenoty s láskou už 65 let“. Ten poukazuje na dlouhodobou tradici značky, která na českém trhu působí už od roku 1956.
„Nový claim přesně vystihuje hodnoty, na kterých stavíme svou působnost na trhu. Klenoty nejsou jen sortiment, který prodáváme. Tím pravým klenotem jsou právě naši zaměstnanci, kterých si vážíme, přistupujeme k nim s láskou, úctou a nabízíme jim kvalitní zázemí,“ vysvětluje Pavel Vojtík. „Stejně tak oni přistupují k našim zákazníkům – s láskou jim poradí, pomohou, inspirují je a v neposlední řadě i prodají naše klenoty,“ dodává.
Kvůli pandemii musela firma uzavřít své prodejny na devět měsíců, což znamenalo propad tržeb až o ¾ oproti předešlému období. I tak ale udržela všech 240 zaměstnanců i svých 49 kamenných poboček. „Všichni naši zaměstnanci dostali včas 100 % mzdy, udrželi jsme všech 49 prodejen a zaplatili nájem za každou z nich,“ vyjmenovává Vojtík a doplňuje: „Zachránily nás státní dotace, krátké otevření obchodů před Vánoci 2020 a také e-shop, který byl do té doby až jasným číslem dva mezi prodejními kanály.“
E-shop Klenoty Aurum narostl až pětinásobně. Společnost předpokládá, že tento trend se i nadále udrží a prodej tímto způsobem se ani po otevření obchodů výrazně nesníží. Během pandemie se na něm prodalo desetkrát více briliantových šperků než v době necovidové.
-stk-