Makro děkuje kampaní zákazníkům, podporuje podniky

sobota, 22. května 2021, 08:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Makro Cash & Carry se připojuje ke globálním oslavám #MetroHeroesDay, rozdává tzv. Štědré kupóny.

Zdroj: Makro ČR

Zdroj: Makro ČR

Síť velkoobchodů Makro Cash & Carry ČR se připojuje ke globálním oslavám #MetroHeroesDay, které se konají v pátek 21. května. Cílem této speciální akce je poděkovat zaměstnancům společnosti za jejich odhodlání a pracovitost zejména v náročném období pandemie koronaviru. A zároveň podpořit zákazníky z řad provozovatelů a majitelů restaurací a pomoci jim nastartovat českou gastronomii. 

Pro své lidi připravilo Makro speciální program. Každý zaměstnanec obdrží tzv. Štědrý kupon – poukaz v hodnotě 500 Kč na útratu ve vybraných restauracích. Využít je bude možné do konce srpna. Kupon mohou následně podnikatelé využít při nákupu ve všech 13 prodejnách Makra, které jim navíc přidá 10 % z hodnoty poukázky navíc. 

„Uvědomujeme si, že práce v období pandemie covid-19 je náročná, a proto bychom chtěli využít globální akce #MetroHeroesDay a našim zaměstnancům touto formou symbolicky poděkovat za to, že vše zvládají s obrovským nasazením. Tato akce je zároveň příležitostí, jak alespoň trochu podpořit naše zákazníky, a ukázat, že nastal čas vyrazit zpátky do restaurací. Proto jsme jako formu odměny zvolili právě poukazy do vybraných restaurací,“ uvádí Romana Nýdrle, manažerka komunikace Makro ČR.

Makro se také zapojilo do společné iniciativy Bezpečná restaurace, jež chce je udržet restaurace a hospody otevřené, ale bezpečné. Jedná se o společný závazek hospodských, personálu a partnerů dodržovat jednoduchá pravidla tak, aby si všichni mohli opět užívat společné chvíle strávené v oblíbených podnicích bez obav o naše zdraví. Cílem je sjednotit pravidla a gastronomickým provozům pomoci v jejich dodržování prostřednictvím marketingové kampaně. 

Na globální úrovni oslav budou pro zaměstnance připraveny rozhovory se zástupci společnosti z různých zemí či digitální workshopy věnující se především hlavním zásadám skupiny Metro. Zaměří se proto na témata, jako je udržitelné podnikání či budování vztahů se zákazníky.

-stk-