Společnost Potten & Pannen – Staněk, jež působí na českém trhu gastronomie již 29 let, spouští svou první 360° komunikační kampaň. Zaměřuje se v ní na udržitelnost, kterou v reklamě ztělesňují vodní filtry značky Brita.
Reklamní půlminutový spot vypráví příběh devítileté holčičky, která se pustí do inovací ohleduplných vůči přírodě. Zároveň chce poukázat na možnosti předcházení plastovému odpadu pomocí vodní filtrace. K vidění bude kampaň v televizi, na sociálních sítích a také v offline prostoru.
„Hrdinkou televizního spotu je malá holčička, která se doma chce zbavit hromady prázdných plastových lahví. Místo toho, aby je jednoduše vyhodila do popelnice, tak je použije k výrobě malého větrného mlýna. Ten ale bohužel nefunguje. Když se holčička vrátí zklamaně domů, uvidí z okna, že se mlýn přece jen rozeběhl a díky energii z větrného mlýna se rozzáří světýlka osvětlující celou zahradu,“ popisuje marketingová manažerka společnosti Potten & Pannen – Staněk Jitka Merlíková.
Předlohou k reklamě je reálná dívka Ellie, jež se ve svém soukromém životě snaží neustále přicházet s novými nápady související s ochranou životního prostředí. „Chtěli jsme ukázat, že i zdánlivě malé změny v běžných aktivitách mají význam a znamenají pozitivní dopad na životní prostředí. A věřím, že se nám to povedlo,“ vysvětluje Jitka Merlíková.
Aktuální kampaní chce navíc společnost Potten & Pannen – Staněk ukázat svou vizi a cestu, na které pečlivě vybírá do své nabídky značky, jež svými produkty nabádají zákazníky k udržitelnosti.
-stk-