Česká značka Sunar rozšiřuje své portfolio produktů o novou řadu zeleninových a masozeleninových příkrmů ve skleničce a v bio kvalitě. Novinku podporuje reklamní kampaní.
Sunar sází nejen na bio kvalitu, ale na nápadité složení a chuť. Důraz sází také na obal produktu, a to nejen po designové stránce, ale i z pohledu ekologického a uživatelského. Tvar skleničky má pomoci lepšímu úchopu i přístupu do poslední lžičky bez zanechání zbytku obsahu.
Reklamní kampaň, jež cílí na maminky, pracuje s emocemi. Její tváří se stala ambasadorka značky Monika Bagárová a její desetiměsíční dcera Rumia. K vidění je v televizi formou sponzorských spotů a na internetu. V online prostředí nasadí 10s a 6s spoty, využije také branding, statické a html bannery, posty, carousely i animace. Do komunikace se rovněž zapojí osobní instagramový profil Moniky Bagárové. Rovněž vznikla i nová landing page pro kategorii bio produktů.
Pod kampaní je podepsána agentura Isobar. Produkce spotu zajistila společnost Punkfilm. Režie se ujal Jiří Málek. Autorem fotografií je Ladislav Babuščák, který se nedávno podílel i na tvorbě fotek pro nový web.
-stk-